Zarządzenie Nr 523/22 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 2022-10-05 w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji, koordynacji i monitorowania dofinansowania projektów "Adaptacja budynku po wygaszonym gimnazjum na potrzeby sali koncertowej i szkoły muzycznej" oraz „Adaptacja budynku na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach"

Data wydania 2022-10-05
Tytuł w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji, koordynacji i monitorowania dofinansowania projektów "Adaptacja budynku po wygaszonym gimnazjum na potrzeby sali koncertowej i szkoły muzycznej" oraz „Adaptacja budynku na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach"
Numer 523/22

ZARZĄDZENIE NR 523/22
BURMISTRZA MIASTA SIEMIATYCZE
z dnia 5 października 2022 r.
w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji, koordynacji i monitorowania dofinansowania projektów "Adaptacja budynku
po wygaszonym gimnazjum na potrzeby sali koncertowej i szkoły muzycznej" oraz „Adaptacja budynku na potrzeby Szkoły Muzycznej
I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach"

Na podstawie art. 30 ust. 1, art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559) zarządza się,
co następuje:

§ 1. Powołuje się Zespół ds. realizacji, koordynacji i monitorowania   projektu Adaptacja budynku po wygaszonym gimnazjum na potrzeby sali koncertowej i szkoły muzycznej" dofinansowanego z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz projektu „Adaptacja budynku na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach" dofinansowanego z programu rządowego Infrastruktura szkolnictwa artystycznego ze środków finansowanych Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, zwany dalej Zespołem w składzie:
1) kierownik zespołu - Krzysztof Leszczyński
2) zastępca kierownika zespołu - Agnieszka koc
3) koordynator ds. finansowych - Joanna Charyton
4) koordynator ds. rozliczenia i monitoringu - Grzegorz Twarowski
5) koordynator ds. technicznych - Piotr Nielipiński
§ 2. Zasady funkcjonowania Zespołu zawarte są w Regulaminie stanowiącym Załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 3. Zespół rozpoczyna pracę z dniem powołania.
§ 4. Zespół powołuje się na okres trwania realizacji projektu, a także na czas zachowania jego trwałości.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz
mgr Piotr Siniakowicz

  • Zarządzenie 523_22.pdf ( 260.75 KB ) Podgląd załącznika Zarządzenie 523_22.pdf

    ZARZĄDZENIE NR 523/22 BURMISTRZA MIASTA SIEMIATYCZE z dnia 5 października 2022 r. w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji, koordynacji i monitorowania dofinansowania projektów "Adaptacja budynku po wygaszonym gimnazjum na potrzeby sali koncertowej i szkoły muzycznej" oraz „Adaptacja budynku na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach"

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Twarowski

Data wytworzenia: 2022-10-06

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data modyfikacji: 2022-10-06

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2022-10-06