Zapytanie ofertowe nr IG.6232.2.18.2016 na wykonanie usługi polegającej na demontażu, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest (eternitowe pokrycia dachowe) z nieruchomości położonych na terenie miasta Siemiatycze

Siemiatycze,  5 kwietnia 2016 r.
IG.6232.2.18.2016
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
 
na wykonanie usługi polegającej na demontażu, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest (eternitowe pokrycia dachowe) z nieruchomości położonych na terenie miasta Siemiatycze
W ramach ogłoszonego zapytania ofertowego na wykonanie usługi polegającej na demontażu, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest (eternitowe pokrycia dachowe) z nieruchomości położonych na terenie miasta Siemiatycze, w wyznaczonym terminie wpłynęło 12 ofert, 1 oferta wpłynęła po terminie. Dwie oferty, spośród ofert złożonych w terminie, spełniły wymagania formalne.
Kryterium wyboru oferty postawionym w zapytaniu była cena ofertowa (90%) i poświadczenie wykonania co najmniej jednej podobnej usługi w okresie ostatnich 3 lat (10%).
Spośród ofert spełniających wymagania formalne, najniższą ofertę cenową oraz wymagane poświadczenie wykonania co najmniej jednej podobnej usługi w okresie ostatnich 3 lat złożyła firma P.H.U. US-KOM Robert Kołodziejski, ul. Żabia 5, 09-500 Gostynin. Oferta ta uzyskała najwyższą możliwą punktację – 100 pkt.
Łączna wartość oferty wyniosła 31.961,87 zł brutto.
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz

Siemiatycze, 17.03.2016r.
IG.6232.2.18.2016
Zapytanie ofertowe nr IG.6232.2.18.2016
na wykonanie usługi polegającej na demontażu, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest (eternitowe pokrycia dachowe) z nieruchomości położonych na terenie miasta Siemiatycze
 
I. Zamawiający:
Miasto Siemiatycze
ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze
tel. 85 65 65 800, fax. 85 65 65 803
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.siemiatycze.eu,
adres email: urzad@siemiatycze.eu
 
II. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie usługi polegającej na demontażu, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest (eternitowe pokrycia dachowe) z nieruchomości położonych na terenie miasta Siemiatycze.
Szacowana ilość wyrobów zawierających azbest to: 16,403 Mg – wyroby wymagające demontażu, transportu i unieszkodliwienia (10 nieruchomości) oraz 74,709 Mg – wyroby już zdemontowane, wymagające tylko transportu i unieszkodliwienia (39 nieruchomości);  łącznie 91,112 Mg (przelicznik: 1m² płyty - 13,5 kg),
Usługa obejmuje również:
  • poinformowanie mieszkańców o dokładnym terminie demontażu i odbioru lub odbioru odpadów zawierających azbest;
  • wykonanie dokumentacji fotograficznej nieruchomości, z których usunięto wyroby zawierające azbest, przed i po wykonaniu prac - w formie elektronicznej;
  • przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru odpadów zawierających azbest; 
-  przekazanie Zamawiającemu oświadczenia, że usuwanie wyrobów zawierających azbest było zgodne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 162, poz. 1089);
  • przekazanie Zamawiającemu dowodów unieszkodliwienia odpadów tj. kart przekazania odpadu lub dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia.
III. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
  • Wykonawca musi posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia, decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi oraz szkolenie BHP z zakresu bezpiecznego usuwania wyrobów zawierających azbest;
  • Wykonawca musi udokumentować wykonanie co najmniej jednej podobnej usługi w okresie ostatnich 3 lat.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.
      2. Oświadczenie deklarujące wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania zadania –
          Załącznik nr 2.
      3. Podpisanie projektu Umowy wraz z załącznikami do Umowy– Załącznik nr 3.
      4. Poświadczenie (referencje) wykonania co najmniej jednej podobnej usługi w okresie ostatnich 3  lat – Załącznik nr 4.
      5. Wymagane przepisami prawa zezwolenia, decyzje i zaświadczenia - Załącznik nr 5.
     
V. Miejsce i termin złożenia ofert.
Oferty należy składać do dnia 29 marca 2016r. do godz. 15.00 do Urzędu Miasta Siemiatycze,
ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze w tytule wpisując Oferta na wykonanie usługi demontażu, transportu i przekazania do unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest.
Decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemiatycze.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
 
VI. Termin realizacji zamówienia
- do 31 października 2016r.
 
VII. Kryteria oceny złożonych ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów
Cena ofertowa – 90%
Poświadczenie wykonania co najmniej jednej podobnej usługi w okresie ostatnich 3 lat – 10%
           
VIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana oferentom drogą elektroniczną  na adres mailowy podany w formularzu ofertowym oraz zamieszczona na stronie internetowej znajdującej się pod adresem: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl, w terminie 7 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania, unieważnienia konkursu lub nieprzyjęcia żadnej z ofert bez podania przyczyny.
 
IX. Dodatkowe informacje
Wszelkie pytania zawiązane z niniejszym zaproszeniem należy kierować na adres e-mail: bernadeta.milkowska@siemiatycze.eu
Burmistrz Miasta Siemiatycze
Piotr Siniakowicz

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Bernadeta Miłkowska

Data wytworzenia: 2016-04-05

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data wprowadzenia: 2016-03-17

Data modyfikacji: 2018-09-25

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2016-03-17