Zarządzenie Nr 517/22 Burmistrza Miasta Siemiatycze z dnia 2022-09-22 w sprawie udzielenia upoważnienia do prowadzenia postępowań oraz rozstrzygnięć w sprawach dodatków dla gospodarstw domowych

Data wydania 2022-09-22
Tytuł w sprawie udzielenia upoważnienia do prowadzenia postępowań oraz rozstrzygnięć w sprawach dodatków dla gospodarstw domowych
Numer 517/22

ZARZĄDZENIE NR 517/22
BURMISTRZA MIASTA SIEMIATYCZE
z dnia 22 września 2022 r.
w sprawie udzielenia upoważnienia do prowadzenia postępowań oraz rozstrzygnięć w sprawach dodatków dla gospodarstw domowych

Na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz. U z 2022 r. poz. 1967) zarządza się co następuje:

§ 1. Na wniosek dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach, upoważnia się Alinę Smyk - kierownika Działu Pomocy Rodzinie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Siemiatyczach do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych w zakresie przyznania dodatku dla gospodarstw domowych - zwanego dalej dodatkiem - przekazywania informacji wnioskodawcy o przyznaniu dodatku, wypłaty dodatku, wydawania decyzji administracyjnych w sprawie odmowy przyznania dodatku, uchylenia oraz rozstrzygnięcia w sprawie nienależnie pobranego dodatku.
§ 2. Podczas wykonywania zadań, o których mowa w §1, zobowiązuje się upoważnionego do przetwarzania danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
§ 3. Przy przetwarzaniu danych osobowych, zobowiązuje się upoważnionego do ich zabezpieczenia poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających adekwatny stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku związanemu z przetwarzaniem danych osobowych.
§ 4. Upoważniony nie może udzielać dalszych upoważnień do podejmowania czynności związanych z zadaniem.
§ 5. Upoważnienia udziela się do czasu zakończenia realizacji zadania, jednak nie dłużej niż na czas pełnienia funkcji kierownika Działu Pomocy Rodzinie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Siemiatyczach.
§ 6. Upoważnienie może być w każdej chwili odwołane.
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Burmistrz
Piotr Siniakowicz

Metryka strony

Udostępniający: Miasto Siemiatycze

Wytwarzający/odpowiadający: Agata Cieślik

Data wytworzenia: 2022-09-23

Wprowadzający: Jarosław Kiczko

Data modyfikacji: 2022-09-23

Opublikował: Jarosław Kiczko

Data publikacji: 2022-09-23